خلاصه کتاب

قانون جذب

Law of Attraction

امتیاز ثبت شده

5/5

قانونی برای رساندن انرژی نهفته درون به کائنات 

اثری از مایکل لوسییر (Michael J. Losier)

زمان مطالعه 5 دقیقه

کتاب صوتی موجود است

قانون جذب

سوالات متداول

قانون جذب را به سادگی نمی‌توان بیان کرد، ولی به طور خلاصه می‌توان گفت قانونی است که ما می‌توانیم به وسیله‌‌ی انرژی درونی که در ما نهفته است به دنیای کائنات نزدیک‌تر شویم و سریع‌تر به آرزوها و اهداف خود برسیم.

زمانی که انسان‌ها درذهن خود امواج منفی تولید می‌کنند، این امواج سبب اجرا نشدن خواسته‌های شان می‌شود؛ زیرا با آمدن امواج منفی، تمامی سیستم افکاری و ذهنی انسان به باورهای بی انگیزشی می‌رسد.

بستگی به خواسته مان دارد: در درجه اول از خداوند می خواهیم که خواسته ای که می خواهیم به ما عطا کند و در درجه های بعدی، خواسته مان را مشخص کنیم، ارتعاشات را بالا ببریم و خواسته مان را بپذیریم

نظرات کاربران

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین شو

هدف ما در بهترین شو، یادگیری و ارتقای سطح  دانش فکری شماست. تیم مجرب بهترین شو شامل نویسندگان، مترجمان، ویراستاران و مجرب­ترین مدرسان برای ارائه‌­ی بالاترین خدمات آموزشی گرد هم آمدند.

سعی ما بر این است که در بهترین شو، بهترین و به روزترین مطالب ارائه شود که شامل جنبه های موفقیت، روانشناسی، انگیزشی، و داستانی است. همانطور که از عنوان مجموعۀ ما مشخص است، شما با استفاده از مطالب و امکانات ارائه شده در صفحات بهترین شو، قدم در مسیر موفقیت میگذارید و نسبت به گذشتۀ خود، بهترین میشوید.

ثبت نام و هدیه